gy

let's get connected

Friday, January 7, 2011

hasrat di hati..

hasrat atau niat?hehehe..
tak tahu nak klasifikasikan sebagai apa..ataupun azam 2011?ngee..

takde apa yang penting pun cuma tergerak hati untuk buat senarai butik - butik andaman dan pengantin..

Motif?

supaya senang saya di masa hadapan nanti!bila masanya telah tiba..ahaks!

camne boleh tergerak hati?
haish!aku ni memang cepat excited bab-bab cantik mencantik ni..hehehe.. bila tengok kawan-kawan dok sibuk prepare untuk kawen aku pun join sekali..dok nyibuk ushakan untuk diorg baju-baju yg cantik, mekap yang cantik, photografer yg meletop..menyibuk kan?almaklumlah..nak cari untuk diri sendiri belum tiba masanya lagik..

ahaks!kemaruk sangat ke aku ni nak kawen?^_^
so bila dah usha2 tu..aku terpikir nanti time aku, mesti jenuh lagi nak mencari,apa kata kalau aku buat list untuk diri sendiri?haa...gitulah lebih kurang tercetusnya idea ini!

dan di sebabkan itu jugaklah tercetusnya idea dan bisnes kad kahwin aku.. story detail ada dlm entry ni.. 
Alhamdulillah..business went well! byk gak dpt tempahan..aku buat kecil - kecilan je..amik untuk kawan- kawan dan jugak kawan kepada kawan..tapi dah lama aku tak update dalam blog..Insyaallah, kalau ada kesempatan, aku akan updatekn.. tapi sekarang pun aku tak promote pn kat orang..hehehe..sebab sekarang agak sibuk since aku keje + belajar separuh masa so aku takut takleh co-operate ngan customers melainkan ada request than i will try to fit in my schedule.. so kalau rasa- rasa siapa- siapa nak kawen, nak tempah kad kawen custom made yg murah bolehlah approach aku. 
Insyaallah, murah dari harga pasaran.. =)

okay!back to the story...niat murni ni (murni ke?) adalah untuk kesenangan aku juga di masa hadapan.. will try my best to list down semua yang aku rasa menarik. Disamping itu kenal-kenal dengan owner dia ke..bodek-bodek nanti-nanti leh mintak diskaun!

hemo2!belum apa2 hal ko dah mintak diskaun apa cer??

nota kaki: semoga hasrat di hati ini tidak hanya bertakhta di hati =P

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails