gy

let's get connected

Friday, January 28, 2011

okay new post for jiwa resah gelisah.. ='(
this few days.. i got different feeling. hurm..tak tau nk describe feeling ni camne..
as if I'm lost..
I am happy..enjoying my life right now..with this new activities which i'm so in love!it makes me busy and not really have time to 'resah2' sgt. Not like before..

i guess maybe that I am so busy and excited about this, then i totally miss out somethings!
there's so much going on in my life!
mana dgn kelas dh start blk..assignment menimbun! not to mention thesis aku dh berkubur dari haritu tak bukak2..then kelas dgn junior yg i would say very the schema(ada ke term tu dlm english??) yg sometimes buat aku stress!

hurm..what else?owh!and problems in the office!sgt stress okay! i think i did post an entry about probs in office. Sgt stress! ikut hati nak je berenti terus..tapi nasib diri ni masih rasional..kalau berenti sape nk sara idup aku?sape nk byr PTPTN aku?(mcm byr pn..=P)

and then trying to catch up with my new activities..baru nak merangkak..mencari2 peluang..biarpun ada sdkt malu..segan tp aku gagahkan jua...aku cuba kluar dari zon selesa aku..selesa ke?

tp dlm byk2 hal yg terjadi..aku lupa satu bnda..sang kekasih yg jauh di perantauan..perantauanla sgt kn??sang kekasih di utara negara..bkn lupa diri..(siapalah aku utk lupa diri?)
bkn melupakan beliau..mana mgkn melupakan beliau?
cuma pada masa2 aku begitu stress..begitu sibuk..otak aku jd blurr...jiwa rasa mcm kosong je..
dan aku tidak boleh fikir secara lurus. betul ke term ni? waht i mean is thinking straight..hehehe..

so bila dlm keadaan sebegitu..kdg2 tak terkawal diri ini..mulut ini jua..lantas keluar perkataan2 yg tidak manis..walau begitu..aku masih tidak meminta maaf..kerana fikiran aku kosong!kosong ke serabut er?
mgkn kerana aku rasa aku betul!apa yg dia buat tu salah!dan masing2 berkeras..maka dgn itu jadilah apa yg telah berlaku skrg..

aku mahu berehat..biarlah aku berehat sebentar..sehingga otakku boleh berfungsi dgn lurus semula..terlalu bnyk yg perlu dipikirkan..smpi satu masa bnda yg penting dan terlalu rapat dgn kita,kita harapkan dia akan memahami tp tak semua anggapan kita tu betul..dan tak semunya salah..

frankly speaking..aku pun tak tau apa aku merepek ni..aku cuma tau yg aku tak tau apa yg aku pikir..apa yg aku rasa..

biarlah aku rehat jap..

taknak g kelas..
taknak wat assignment..
taknak g keje..
boleh ke???

holiday jom!
smbl massage2..

weh!tetiba aku rasa mcm nak kawen..
eh..apa ke sengal aku ni?
dh2..malu r!

chow!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails