gy

let's get connected

Saturday, March 12, 2011

freestyle outing organized by Afra Make Up studio

Freestyle outing by Kak Afra
Lokasi: Taman Tasik Perdana, KL
Tarikh: 6 Mac 2011
Make up by: Sue Mohd Shaukhi
Wardrobe & accessories: personal  collections

bagi sape yang nak kenal Kak Afra, (nak kenal tu maksudnya nk amik job k,bkn lebih2..)
korg boleh klik kat blog  http://af-andaman.blogspot.com/  or kat FB fanpage Afra Makeup Studio

Personally, aku memang suka hasil tangan kak Afra ni. Memang cantik mekap dia tapi malangnya masih belum berpeluang diconteng muka ini oleh Kak Afra. Aku kenal kak Afra ni melalui kelas mekap dia..yang mana aku dimekap oleh student kak afra utk praktikal. leh baca kat link ni..bahan ujikaji mekap =p

so taknk cerita di belakang scene..
just update jelah gambar-gambar yang telah di upload oleh photog2 yang 1st time aku jumpa masa outing ni. Tak banyak pun gambar yang di snap sebab tak ramai photog yang available during that day tapi talent ramai giler.15 orang k! so bila sampai turn aku,photog2 dah penat..but i have to say..quite impresses with the editing..


2 gambar di bawah oleh Kekanda Rezza..Sangat terkejut dengan outcome!
Ni memang major editing ni..and so cantik!

mekap konsep memang Gothic style..tapi bila dah di edit mmg lagi giler nampak gothic! =)





Obviously,scene ni cantik kan! macam dah transform je tmpt ni..hehehe..and honestly, kalau saya takde dalam gambar tu pun takpe..



gambar seterusnya oleh Mshaza Amir Photoghraper..katanya dia tak edit pun..just enhance colour je..





last pic by Zyman Zyrill



okay..itu sahaja..sekian, terima kasih =)
















No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails