gy

let's get connected

Thursday, June 23, 2011

Promosi Kerja Kahwin



Entry Backdated.
Promosi Kerja Kahwin.
Dari tajuk pun dah paham kot apa benda sebenarnya.
Kerja-kerja promosi ni di adakan dari
 26 Mei - 6 June 2011.
Tapi aku join 4 June 2011.
dan untuk kerja apa aku buat?
oh!kerja tak susah..
just pakai baju pengantin,duduk tadah muka dan jalan kucing pusing2 tapak ekspo.


Aktiviti-aktiviti Sepanjang Promosi:-
* Promosi Produk Kraf & Perkhidmatan Perkahwinan
* Pameran Taman Raja Sehari
* Demonstrasi Kraf dan Interaktif Kraf

- Produk Kraf Perkahwinan
- Andaman dan Tatarias Pengantin Malaysia
- Masakan dan Kuih Tradisional
- Interaktif Kraf Perkahwinan

* Peragaan Fesyen Busana Pengantin Malaysia
* Majlis Persandingan Beramai-ramai (100 pasangan)
* Kursus Pra Perkahwinan
* Manifestasi Perkahwinan 1Malaysia
* Pertandingan Seni Perkahwinan Malaysia

- Pertandingan Kompang
- Pertandingan Fotografi
- Seloka dan Pantun Bersama Klasik Nasional

Demo session - my Make Up Artist (MUA), Shima Marina

Dah siap mekap!wink2!

Saya malu- malu kucing =P

Dipakaikan hiasan bagai seorang pengantin sebenar

Tadaa...dah siap! I have to say I love her touch especially the red chilli lips!

Cantik kan dress itu? or saya yg cantik?wakaka..okay2..perasan!

Disuruh pose di atas pelamin bersedirian tanpa pengantin lelaki.

Sesi ronda - ronda keliling tapak ekspo

Me with other talents

Me with my MUA - Shima Marina & wardrobe sponsor Jannah Ithnin 
very the vougue & easy going peoples!

All of us!

Kesimpulannya saya sangat enjoy! and looking forward for other bridal photoshoot. Kemaruk sudah! Walaupun my bestie pesan jangan buat lagi,nanti bila real time dah
hilang seri..
hehehe..well, kawanku..aku tak tau for real bila masa aku akan tiba..
mungkin masa aku nanti trendnya sudah berbeda..
or mungkin masa aku nanti aku tak mampu utk pakai yg cantik - cantik..
so, I think no harm kot!

Special Thanks to:

Organizer:  MarliyKama 
Wardrobe: Jannah Ithnin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails