gy

let's get connected

Friday, January 21, 2011

Khurafat

Dh tgk ke?
aku dgn bangganyer kata aku dh tgk semalam..hehehe..

apa yg boleh aku katakan media ni betullah memainkan peranan yg penting!
camne leh terjebak tgk khurafat ni?

sbbnya aku dok dengar kat Hot fm,stesen radio kegemaran aku tu...dok promote2 cakap seram giler!!!giler seram r!berbaloi..bla2....and caller pn support..yer betul!seram..

pastu haritu aku tgk kat NLKO..diorg tunjuk rakaman kamera tersorok dlm panggung nk tgk reaksi penonton..
beria aku tgk sume org dok terjerit2..tak kira laki or perempuan..ada lelaki tu siap jerit angkat kaki atas kusi lagi..hehehe...

and then dlm paper lagik..kutipan 2 juta dlm masa 2-4 hari..mana pnh weh cite melayu jadi itu macam..

so aku n kwn2 aku pn g nonton kt OU..
KOMEN?

bolehlah..rasanyer tak seram mana cuma byk suspen r..terkejut sana terkejut sini..
tp nk tau 1 citer?spnjg cerita tu aku tak jerit pn..hehhe..walhal aku ni mmg dh terkenal dgn bab2 jerit dlm wayang ni..hahaha..
agaknyer sbb tu kuar2 panggung aku rasa tak puas lak...aku rasa cerita tu mcm tak ckp padat kot..and tak cukup seram..and then klimaks tu pn tak ckp klimaks. Orang ckp cerita tu bertambah seram after scene van jenazah tu terbalik..so,mmg itulah aku dok tunggu2..i have to say..scene dia dukung mayat tu scary tp after that??tup2 dh abis..hehehe..
tp bg aku cara syamsul direct bgs jugaklah..pandai dia turn cerita tu..apa2 pn aku nk congrates gak kat shamsul..sbb personally aku rasa dia talented and boleh pergi jauh..

lagi satu nk komen..pemilihan watak kot..
watak liyana jasmay tu mcm tak penting je..hehehe..rasanyer boleh je kalau dia nk amik sesape jadi isteri dia..
watak syamsul pn rasanyer bg kt orang lain ke..mcm zulhuzaimi..mgkn lagik real kot..


nota kaki:mlm tadi drive blk rumah takut giler nk pandang cermin belakang..hahaha...and kawan2 kene teman smpi kat kereta..dek penangan cerita tu..hampeh!kata tak ckp seram..hahaha...oh!not to forget...smlm tido lampu tak tutup..hahaha..sendiri pklah korg =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails