gy

let's get connected

Monday, January 24, 2011

Blogger untung 1 juta??


uhuk2..terbatuk aku dengar...
tak berkesempatan pun baca paper Utusan semalam..cuma sempat tgk dlm NLKO segmen apa menarik dalam berita hari ini..
tapi bila pagi ni dengar Hot FM..mcm syok je..
hehehe..so?berapa keuntungan yg aku dh perolehi?
kihkihkih..malu I nk ckp..walaupun blog kepunyaan beta ni dh lama...tp beta bknlah blogger yg tegar..
dulu masa mula2 buat blog ni pun sbb syok baca story org..pastu teringin nk ada blog sendiri..
tapi sekejap je aktif..konsep syok sendiri..tak reti and tak phm pn konsep blog ni..lama2 blog ni pun dah lapuk..
semenjak dua menjak ni je..aku kembali aktif..sebab?
sebab nk duit?tak jugak..
bila aku aktif balik ni pun memula aku tak tau pun leh buat duit..hehe..
jadik kenapa aku aktif kembali?
sebabnyer adalah kerana...
kerana..
kerana apa yer?
entah!hehehe sengal..
sbb kehidupan aku skrg aku rasa sgt best!so aku nk catit sbg kenangan aku..
dan smkn lama..smkn aku rajin lak wat research psl blog ni..dan barulah aku tau leh earn money rupenyer..hehehe..giler lembab ko nah!
so aku taulah sket apa tu CTRlah..CPMlah..sket2 je..tak bnyk..msh nk kene explore gak..
ada gak aku usha post2 blogger2 lain psl natang ni..tapi tak sempat khatam pastu aku dh terklik pangkah (sbb bos aku lalu belakang!hehehe) bila carik blk tak jumpa!aiseh!
maklumlah..aku berblog pn curik2 time kt ofis..time bos takde..bila blk umah..bnyk benda nk wat..kdg mls nk on9..
sbb tu kdg aku tabik spring pd blogger2 yg tegar ni..ada a few blog yg aku follow ni..tak mustahillah diorg berjaya dpt income..aku rasa 1 hari ntah berapa entry diorg post..kdg terpikir gak aku..diorg ni takde keje ke?bos tak kacau ke?or diorg ni mmg bos?hehehe..aku nk menulis ni pn cukup seksa...kihkihkih...

skrg hari2 pn aku dok tgk analytical statistik nuffnang aku..wah!ada peningkatan!bagus2..keep it up!income pn ada gak naik..syok aku tgk..jadi barulah aku phm hati2 blogger sekalian...

okay!so pasni kene wat homework bnyk g ni!cmne nk promote blog aku ni..aku tau ramai gak yg wat contest  sume sbg cara..tp aku tak punyai masa utk menerjah sume blog2 yg ada..

ha!
ha!
ha!

bg alasan!tak buat lagi dh bagi alasan!

nota kaki: hurm..bertambahlah lagik assigment aku!assignment belajar pn aku dh smkn melupakannya bila aku dh terlebih excited dgn dunia posing sana posing sini..skrg nk wat assignment blog lak?hehehe...
niat hati nk wat entry psl kerja2 kahwin pn tak terbuat..

sesape yg terbaca ni..n entry korg ada info lanjut psl selok belok dunia blog ni..silalah tggllkan pesanan kt shout box I yer..really appreciate it!sbb dpt tolong aku jimat masa sket..

sudah2!!sambung wat keje!kang binik bos ko marah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails