gy

let's get connected

Wednesday, March 16, 2011

:: TAHNIAH ::




Congratulations!
Alhamdulillah!
Lulus!
bukan setakat lulus tapi lulus dengan cemerlang!

that's what i love about you!
walau kamu tak pernah cakap diri kamu hebat..
walau kamu tak pernah cakap besar akan kemampuan kamu...
tapi saya tahu hakikatnya kamu memang hebat dan berkemampuan!

tiada kata yang dapat menggambarkan perasaan saya tatkala ini..
cuma saya begitu amat bangga dengan pencapaian kamu.
saya rasa siapa saja yang mengelilingi kehidupan kamu amat berbangga dengan kamu!
segala titik peluh dan usaha kamu selama ini berbaloi!

oh!dan jangan lupa!
pengorbanan saya juga!
 =)

tapi lepas ni tak tahu lagi macamana pulak kehidupannya..
aduh!
penantian lagi..

tapi insyaallah, akan di tempuhi dengan senyuman.
walau ada duka juga.
itu kan asam garam kehidupan!

tahniah,sayang!
kerana kini bergelar seorang juruterbang Tentera Udara Malaysia.

ngee..gambar sekadar hiasan
 (menanti wajah kamu berlatarbelakang itu)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails