gy

let's get connected

Thursday, March 17, 2011

kau nak belajar ke tak nak ni?



Semester ni aku SANGAT - SANGAT tak produktif!
macam dah malas belajar pun ada jugak..
haish!
apa nak jadilah dengan aku ni..

Inilah padahnya kalau banyak sangat benda yang berlaku dalam hidup..
terkejar sana,terkejar sini..
sampai benda yang penting di abaikan,
benda yang tak berapa nak penting di kejarkan..
huhuhu..

mungkin jugak sebab semester ni semester last.
SENGAL!
semester last lah ko kene struggle..
hehehe..

ye lah2..
semester ni kelas tak banyak..
ada 2 je..
1 ada exam, 1 lagi progress project iaitu kesinambungan dari last sem.

kalau last sem, ISP 1 kena wat projek dalam Malaysia.
Real project simulation. Di mana aku memainkan peranan yang sangat penting dalam projek tu.
so memang gila2 aku struggle dulu.
Alhmdulillah, usaha menjadi.
dapat A+  =)

tapi this sem, nak struggle tapi aku kurang pemahaman sikit.
Almaklumlah, 2nd projek ni dah divert sket dari kepakaran aku.
jadi memang aku tak membantu pun budak group aku..
huhuhu..
aku tengok group member aku pun macam lepas tangan..
heh!
tinggallah sorang budak ni je yang terkontang kanting struggle giler..
almaklumlah, dia full time student.
punya banyak masa mahu menelaah..

tak macam kitorang..lebih tepat lagik tak macam aku!
hehehe..dekat ofis tak leh nak wat keje sekolah, balik rumah dah malas nak perah otak..
so camne?

apapun, thank you, Idah!
caiyok2!mari kita berhempas pulas sesama untuk final k!

and cakap pasal subjek yang ada exam tu lak..
subjek budgetary and finance.
aduh!aku dahlah lemah bab2 mengira ni..
matematik ni memang aku fail lah!

yang paling kelakar tu..aku nak guna saintifik kalkulator pun aku dah lupa dah nak key in formula..
apa ke benda lembap naw kau ni!
hehehe..
minta maaflah..last sekali aku pegang kalkulator canggih tu masa aku asasi dulu kot.
berapa tahun yang lepas?huhuhu..

satu lagi, Ya Allah! tekanannya aku bila belajar subjek tu!
Dahlah lecturer ajar laju gila, nak discuss ngan member pun dia tak kasik!

Kesimpulannya,aku pun tak tau nak jawab test minggu depan camne..huhuhu..

and oh! by the way, aku dah drop pun tesis aku!

Teettttttttttttttttt!


nampak tak kemalasan aku??
elok2 boleh abis this sem, taknak!
gatal sangat taknak buat keje..

ha!tu sampai bilalah ko nak extend tu?
dah!jangan mengada!next sem,tiada alasan!
kene + wajib siapkan tesis dan hantar!

dan JANGANlah kau gagal finance!
malas babe nak mengadap lagi benda alah tu!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails