gy

let's get connected

Friday, March 4, 2011

Beastly - Personal Review



last Wed, 02 March 2011.. Dapat jemputan daripada Nuffnang untuk tayangan perdana cerita Beastly..
ala..yang sebelum ni aku ada buat sinopsis berdasarkan googling je..nso daripada situ aku dapat free passess for two persons. nak tau klik sini!

Semalam pun aku join satu lagi contest untuk free passess lagik!rasa-rasa macam dah addicted je.
hehehe..this time for 3D movies lak..Mars Needs Mom!
hopefully dapatlah lagik!tapi kalau dapat kena berkira- kira nak ajak siapa pulak..
nak ajak cik Fhana lagik ke?tayangan hari rabu jugak.
hurm..nanti kesian suami dia..kena tinggal lagi! =)
tak kisahlah..dah dapat baru pikir!
ni advance sangat ni!

okay..back to the point..
review on Beastly..

I don't like it!
Seriously, I don't like it!
kenapa ya?
fhana pun kata tak best. Dia kata baca aku nyer sinopsis sket punya teruja...
tapi hampeh!
hahaha..sorilah babe!
I pun terpedaya dengan hasil coretan I sendiri k..

taktaulah kalau orang lain yang menonton itu cukup teruja..
but not us!
somehow,macam something kureng kat movie tu..

aku rasa macam cerita tu lembap semacam..
and Vanessa Hudgens tu macam tak best je dia berlakon!
takde ekspresi muka!
huh!marah lak die hard fans dia..

romance scene pun macam tak cukup mencabar..
tak cukup touching..

yang aku rasa penyelamat cerita itu hanyalah seorang..
iaitu my Barney from How I met Your Mother (oh! I don't know ur real name and I malas nak google)
somehow watak Barney dalam movie ni ada sket2 macam watak dia dalam sitcom tu..
tapi dalam movie ni macam kurang mantap sket..

Okay,so what should I say more?pergilah tengok sendiri..
anyhow, thanks Nuffnang for the passess!and yeah! I got your button! =)

Well, in case uols tak tau siapakah yang aku maksudkan dgn Barney..
inilah dia my hilarous Barney =)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails