gy

let's get connected

Wednesday, February 9, 2011

Nuffnang Premier Screening - Bursleque

ha...
korang ingat tak before this aku ada buat en3 pasal aku menang tiket free?
eleh..ayat bajet mcm ramai je yg baca..
hahaha..
alah..nak perasan glamer sket takleh ke?hahaha...
takpelah..kalau korg nk tau cmne aku leh menang tiket tayangan perdana,meh baca kat sini meh!

ha..actually en3 ni dah sedikit delay akibat masa yg tak berapa nk best..hehehe..tak kisahlah..nak story gak..

so,who's the lucky person that i bring along?

dah tentulah takde orang lainnyer..kawan baik aku gak..
Pn. Farhana..
hehehe..
ko doa2kanlah aku selalu menang lagi,nanti leh ajak ko lagik.
uhuks!



ceritanya very the 'sexual' k!
dekat pas masuk tu sendiri dah tertera..hehehe..
laki mesti tgkp syok tgk ni..
oh!rugilah kamu incik kekasih tak dpt tgk dgn sy =P


Well, aku nak bagi definisi Burlesque tu pun sbnrnya agak tak berapa nk pasti..tp ikut apa yg aku baca and pemahaman melalui movies ni sendiri dia ada kaitan dgn wanita2 yang memakai kostum seksi dan terkinja - kinja (menari) ikut muzik dgn gerak tubuh yg menggiurkan dan mengghairahkan..ala2 strip dance tp menurut kata omputih ianya satu seni..
ha..ikut korglah nk interpret cmnekan..kalau dah Islam tu, sendiri pahamlah maknanya kan..


tp bagi aku movie ni best!
cuma mungkin dia punya klimaks tu tak cukup klimaks!
fuh!apa aku punya expectation tuk klimaks sume tinggi ke?
haritu aku komen khurafat pun tak cukup klimaks..hehehe..

tapi this is just my personal opinion k..manalah tau tetiba korg g tgk,korg ckp giler klimaks!
or cakap giler tak best..itu nnti korg watlah en3 sendiri yer..



Sinopsis ceritanya biasalah mengenai seorg gadis kampung, Ali (Christina Aguilera) berhijrah ke Hollywood utk mengejar cita2nya menjadi seorg performer..tapi ntah mcmana (takdirlah kunun..) terjumpa kelab Burlesque ni..dan dia terus jatuh cinta dan berusaha gigih nk keje as dancer kt kelab tu. (memula tu dia pepandai je hire diri sendiri jadi waitress kat kelab tu..)


Salah satu scene masa si Ali ni dok perform..
dah ada heroin,mestilah ada hero kan..owh!si mamat Cam Gigandet yang badannyer sgt dabomb!
fuh!tergoda!
Scene romantik mmg very the romance!
I love sgt2!!!hanyut sebentar masa tu!
 (ok,terserlah kegatalan aku!)
meh nak share sket trailer movie nyer..








ok dah!selebihnya korg g lah tengok sendiri k. Tayangan kat pawagam bermula 17 Februari 2011.



tapi di sini..aku mau share gambar2 aku semasa menghadiri tayangan..kihkih..malu sbnrnya..
first timelah katakan..hahaha...
tp takdelah bnyk mana pun..gmbr pun dari camera phone je..idokler berkualiti bebenor..

Ni antara yg beratur tuk dapatkan tiket free..hehehe..


Xpaham kenapa camera man amik gmbr dari belakang tau!huh!

kene paksa bergmbr..(malu tapi mahu..)


ok!gmbr huduh jenis kami!peace!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails