gy

let's get connected

Wednesday, April 20, 2011

...............

will you accept my tiny winy piece of heart??

okay..yang tak berminat,xyah baca..this is just another entry of jiwa kacau..
huwargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hormon tak stabil mungkin?
hari ni berapa haribulan yer?
oh!dah hampir..patutlah...
emotion ups and downs..

huhuhu..
alasan seorang wanita!

kdg rasa nak nangis..
kdg mcm takde perasaan..
kdg rasa suram..
kadg rasa tertekan..

tapi dlm bnyk2 perasaan tu,kenapa takde rasa gembira?

sedihnya!
sob..sob..sob..

with no reason!
ada actually!

---------> saya suka kat seseorang tapi saya tak mampu meluahkan padanya.

dan sampai bila-bila pun dia takkan tahu saya menaruh minat pada dia!

--------> huh!muka taktahu malu!
apa motif ko sbnrnya tulis di sini?

well, this is me!
bila emosi tak stabil aku suka meluahkan pd seseorang or the least I can do is write it up..
though no one is reading it..
so though YOU (the person I adore) reads this, you might not notice that YOU are the one I'm talking about.

oh! How I wish I could talk my heart out to you!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails