gy

let's get connected

Sunday, November 9, 2008

a new era..




erm..just start with this blog..act, had a few years ago but forgot oredi..hahaha..
N-way, just so excited to write wat i've been doing today..nothing much..it's just that today is the day i 'manjakan' my car..hahaha..maklumlah once a week je berpeluang..berpeluh gak r mencuci kete ni..nk2 g kat tgh panas..mmg terbakarlah..pas cuci sempat r snap 2.3 kpg gmbr..hahaha..setelah lbh kurang 5bln kete tu jadi harta aku,baru nk snap pic..hampeh tul!pastu ptg lak aku g kedai acc..ranaplah duit aku rm430 sume skali..aku beli cover seat n door visor baru..kopak duit eden bulan ni.
ha..inilah harta aku yg 1st..yup!1.3 ezi white myvi!hasil titik peluh aku sendri tau!dari bnda tu sebijik..sampailah ke proses2 modifikasi or add on acc..tp so far tak byk pn yg di modified..slow2lah..tp gmbr ni sblm aku add door visor n seat cover tu..tgklah,kalau rajin aku snap lagi gmbr after make over..
Act,this is not my dream car..kdg tu rasa menyesal jgk tak amik kete impian ku..well,i think i can afford it,just that i dont want to face any risk..lgpn mendpt tentangan hebat dari famili..huhuhu.sedih tul..n-way,myvi is not bad..ok wat..
erm..satu dh settle masalah aku,pasni aku nk labur duit kat tmpt lain lak..mntk2 murahlah rezeki aku ye..maklumlah,kite skrg ni bkn smkn muda..so kenalah merpersiapkan diri tuk hari akan dtg..chewah..hari akan dtg?kawen?bila lagi?hahaha..gatal!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails