gy

let's get connected

Friday, December 20, 2013

DIY Project: Bride & Groom cutout props


Assalamualaikum & hello again,

next review is about our BRIDE & GROOM props which I love so much!
suka sangat & sayang sangat sampai jadi hiasan kat kepala katil.. masih berangan pengantin baru lagi :)

Idea datang hasil dari google. Aku mencari hiasan table deco untuk meja pengantin. Kalau ikutkan memang cantik2 semuanya... dan semuanyalah aku nak! tapi tepuk dada, Tanya kemampuan diri.. semua nak buat sendiri, memang tak mampu... nak upah orang, buat grand2 bagi aku adalah satu pembaziran. Let's keep it simple & cheap! but does not look cheap! hehehe... itu motto majlis kahwin kami!


simple & senang je nak buat tapi utk Malay wedding mana nak gantung? selalunya belakang adalah dinding.
 
 
yang ni pun sama..comel!
 
 
yang ni dah ramai yg buat! senang! just beli je huruf cutout kat kedai.. so, KIV dulu..
google punya google jumpa pulak yang ini..
 
 
 
wow! love this one! tapi mana nak tempah?
 
 
tiba2, ting! dapat satu idea.. tau apa yang aku buat?
aku hanya menggunakan barang2 recycle dan kegigihan diri... ngee..
 
 
 
 
tadaaa.... dan ini hasilnya...
 
 
 
 
malam sebelum majlis, pengantin sendiri yang deco, ok
 
 
Di hari kejadian..
 
 
dan selepas hari kejadian....
 
 

 
so, korang paham kenapa aku sayang sgt benda alah ni? hehehe  


4 comments:

Alya Syaqiera said...

kretipnya fiefa.. cantik blok hurup tu.. salute!

shazleenhairuddins said...

akak ni memang kretip ekh.
smart nyee

Unknown said...

Klu nk tempah kt awk bole x.huuu.saya x kreatif

Unknown said...

Klu nk tempah kt awk bile x.sya x kreatif

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails