gy

let's get connected

Tuesday, June 21, 2011

the one and only -> kekasih hatiku


Pejam celik, pejam celik..
tak sangka to date dah 3 tahun 10 hari kami bersama..
11 Jun 2008, tarikh keramat...akhirnya aku nekad membuat komitmen dgn beliau..
walaupun beliau bukan pilihan pertama hatiku..
namun aku akur dgn kemampuan aku..


dan sejak hari itulah, dia banyak berbakti pada aku!
tapi jugak banyak menyusahkan hidup aku!
tapi itulah lumrah dunia!
ada baik dan ada buruknya..


oh!susah senang kita bersama!
ceit!tipu!
aku lagi bnyk susah dari senang compare to kau!
huhuhu...


subsidi utk kau bulan- bulan lagi banyak dari subsidi utk aku sendiri tau!
kau memang kekasih yg mmg cekik darah..


nak belanja minum kau setiap bulan..
kdg lagi byk dari aku belanja makan and minum aku setiap bulan..
tapi kebaikan kau..
kau teman aku ke mana aku mahu pergi..
okay!fine..
terima kasih bnyk kekasih ku!


hadiah ulangtahun kelahiranmu setiap tahun pun buat aku pening kepala, syg!
tapi nasiblah setiap tahun hadiah utk mu berkurangan sedikit harganya..
standardlah kan?


makin tua, makin kuranglah hadiah!hehe
mcm aku jgk!dulu kecik2 dpt hadiah besor2..
skrg nk dpt hadiah 1 pun susah!
so..sygku..ko kene bersyukur,k?


itu belum kira lagi hadiah2 sampingan aku supaya kau boleh terus mencintai aku..


dan itu juga belum kira belaian manja aku tuk dirimu lagi sayang..
wlpn aku akui skrg aku kurang membelai diri mu kalau nk dibandingkan dulu masa mula2 kita berjanji utk memberi komitmen..

kini aku lebih senang memberi org lain utk belai dirimu..
namun org lain belai tak sama seperti aku belai kan sayang?

bila aku belai dirimu, baru aku perasan bnyk sudah cacat cela mu..
baru aku perasan, aku mmg dh bnyk abaikan dirimu..



oh!maafkan aku!huhuhu..
sampai 2 bijik anak matamu hilang pun aku tak perasan..


nntilah syg!
aku dh bnyk abiskan duit utk mu..
nnti bila aku ada subsidi lebih,
aku belikan mata baru utk kau yer...
huhuu..sedih tau!kau dah buta...
sedih juga kau dah cacat..



tapi apapun aku tetap sygkan kau!
sehingga akhir hayatmu..
tapi jgnlah kau tinggalkn aku yer..
sebab kalau kau tiada..hidupku tak bererti..
kalau kau tiada,hidup aku lagi susah..



jadi,aku merayu padamu agar tetap setia pada aku sptmana aku setia padamu!
love you, sayang!



tribute to you my dear..
WRK..


Gmbr pertama yang aku snap! that is after 5 months dating! gmbr ni after I belai manja dia..




hiasan - hiasan indah utk dirimu..



A cute little Bride bear looking for Mr. Groom




26th July 2009 - arwah tokki meninggal dunia..Al-Fatihah..




sorry dear..I penat + bz with my everyday life..so org lain yg kene belai manja u k..=)




Stesen radio kegemaran ku! wink2..
Hot FM lebih hangat dari biasa..=)




Our loving moments together..


Thank You myeg..dah 2 tahun bertanggungjawab membeli hadiah utk buah hatiku..



dan masa - masa sedih dan pilu..




22nd April 2010 - kejadian pecah tingkap
lokasi - office xberapa sweet office
p/s - boss yg tlg tampal plastik.
How loving my boss tapi takde pun hulur sket bantuan kewangan..=(



Hancur berkecai seperti hancurnya hatiku melihatnya..


8th Oct 2010 - Kejadian comolot
lokasi - on the way back from office persimpangan Sunway



Kancil ini yang telah bertanggungjawab comolot my Mr. WRK..
kot yer pn nak say Hi..



latest to date - 21 June 2011
tarikh sbnr hilang mata hatiku  unknown..
lokasi- dipercayai dpn umah aku jgk..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails